štvrtok 29. novembra 2012

Tekvicový olej

K používaniu tekvicového oleja sme sa dostali cez našu rakúsku rodinu, ktorá nás s ním zoznámila (keďže u našich západných susedov je táto pochutina veľmi obľúbená - až natoľko že jej organizujú slávnosti pri príležitosti jej zberu).  
S výraznou chuťou je olej ideálnym doplnkom rýchlych a ľahkých jedál. Len nedávno ma v Bioobchode zaujal letáčik, kde som sa dozvedela jeho zdraviu prospešné účinky. A keďže ich nie je málo a jedlá z tekvice sú výborné, rozhodla som sa mu venovať pár riadkov. 
 
Pozitívne účinky tekvicového oleja:
  • Znižuje hladinu cholesterolu
  • Pomáha pri ťažkostiach s prostatou
  • Chráni cievy pred aterosklerózou
  • Optimálny pri vysokom krvnom tlaku
  • Priaznivý účinok pri srdcovo-cievnych ochoreniach
  • Antioxidačný účinok
  • Pôsobí proti vypadávaniu vlasov a lámavosti nechtov
  • Zlepšuje kvalitu pokožky

Tekvicový olej zoženiete v Bille, Terne, Tescu ale aj na internete.

Orientačná cena:
Billa 250ml Fabdler: cca. 9EUR
Bio Majak 250ml: cca.9EUR

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

“Take care of your body. It’s the only place you have to live.” Jim Rohn


Vítam Vás na mojom blogu good-long-life.

Tento blog vznikol na základe mojej neustálej chuti dozvedať sa nové veci hlavne v oblasti zdravia a zdravého životného štýlu a keďže som nenašla platformu kde by boli takéto informácie pekne archivované rozhodla som sa že nebudem len hľadať ale sa aj s informáciami ktoré som našla deliť.

Preto ak Vás niečo zaujme dajte vedieť, ak by sme mali nájsť informácie o téme ktorá Vás zaujíma a ešte sme sa jej nevenovali ozvite sa a spoločne si môžeme urobiť malú databázu lepšieho života:)

Ďakujem vopred všetkým za každý koment, prečítanie článku alebo inej interakcie!

Nech je náš život krajší a hlavne zdravší :)