streda 22. mája 2013

Zeleninové chipsy

Karotka&Friends
Balenie: 70g
Predajná cena: cca 1,4EUR
Zeleninové chipsy sú vytvárané procesom dehydratácie s pridaním oleja z jarnej repky.

Zloženie: 
  • Zmes zeleniny v rôznom pomere (sladké zemiaky, dyňa, mrkva, taro, zelená fazuľka)
  • Olej z jarnej repky
  • Dextrín – E1400 –  biely, žltý prášok, je prirodzenou zložkou potravy, vzniká pražením škrobov, väčšinou pšeničného alebo kukuričného škrobu. Využíva sa ako zahusťovadlo, stabilizátor  v pekárenských  výrobkoch, cestách, omáčkach, pomazánkach, syroch, cukrovinkách, pudingoch, umelých sladidlách, konzervovaných a mrazených výrobkoch, nápojoch, cereáliách. Dextríny sú považované za bezpečnú prísadu, ale môže spôsobiť alergickú reakciu. Cukrovkári by mali látku používať obmedzene.
  • Jedlá soľ
 
Ak si chcete vyrobiť svoje domáce chipsy skúste tento recept:



1 komentár:

  1. Tyhle chipsy mám hodně rád a jsou fakt super. Mám je i v dílně hned vedle šroubového kompresoru. Je to taková rychlá svačinka, která je ale zdravá. Jinak dělám taky vlastní domácí chipsy podle vašeho návodu a bylo to fakt super. Za ten recept fakt děkuji. Je moc dobrý! :)

    OdpovedaťOdstrániť

“Take care of your body. It’s the only place you have to live.” Jim Rohn


Vítam Vás na mojom blogu good-long-life.

Tento blog vznikol na základe mojej neustálej chuti dozvedať sa nové veci hlavne v oblasti zdravia a zdravého životného štýlu a keďže som nenašla platformu kde by boli takéto informácie pekne archivované rozhodla som sa že nebudem len hľadať ale sa aj s informáciami ktoré som našla deliť.

Preto ak Vás niečo zaujme dajte vedieť, ak by sme mali nájsť informácie o téme ktorá Vás zaujíma a ešte sme sa jej nevenovali ozvite sa a spoločne si môžeme urobiť malú databázu lepšieho života:)

Ďakujem vopred všetkým za každý koment, prečítanie článku alebo inej interakcie!

Nech je náš život krajší a hlavne zdravší :)