štvrtok 23. mája 2013

Kypriaci prášok bez fosfátov

...najlepšie hľadať bez fosfátov, prečo?

Fosfáty - sa nachádzajú aj voľne v prírode, ale sú aj súčasťou aditív-éčok. Denný príjem fosfátov je potrebný pre normálny chod životných funkcií.
Aditíva, umelo pridávané fosfáty podstatne zvyšujú denné odporúčané množstvo príjmu fosfátov a môžu sa stať nebezpečnými pre organizmus (hlavne pre fajčiarov, pacientov s rakovinou pľúc, a rodinných príslušníkov/súrodenec, dieťa/ pacientov s rakovinou pľúc).
Fosfáty sa pridávajú do stravy  na vylepšenie konzistencie, vlhkosti, trvanlivosti, farby potravín. Nájdete ich v mäsových výrobkoch, syroch a mliečnych produktoch, nealkoholických nápojoch a pekárenských výrobkoch.
Preto sa vyvarujte potravinám s anorganickým fosforom:
  • E 338/kyselina fosforečná
  • E 339–343/fosforečnany
  • E 450–452/polyfosfo­rečnany

Kypriace prášky bez fosfátov:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

“Take care of your body. It’s the only place you have to live.” Jim Rohn


Vítam Vás na mojom blogu good-long-life.

Tento blog vznikol na základe mojej neustálej chuti dozvedať sa nové veci hlavne v oblasti zdravia a zdravého životného štýlu a keďže som nenašla platformu kde by boli takéto informácie pekne archivované rozhodla som sa že nebudem len hľadať ale sa aj s informáciami ktoré som našla deliť.

Preto ak Vás niečo zaujme dajte vedieť, ak by sme mali nájsť informácie o téme ktorá Vás zaujíma a ešte sme sa jej nevenovali ozvite sa a spoločne si môžeme urobiť malú databázu lepšieho života:)

Ďakujem vopred všetkým za každý koment, prečítanie článku alebo inej interakcie!

Nech je náš život krajší a hlavne zdravší :)