nedeľa 5. januára 2014

Mrkvové cupcakes


Milujem pravý anglický Carrot cake, keďže sme mali oslavu v práci, vhodnejšie na konzumáciu mi prišli cupcakes, tak sme sa rozhodli so sestrou urobiť novú verziu - Mini mrkvové cupcakes.

Ingrediencie na základ:
  • 120g hladkej múky (ja používam špaldovú celozrnnú jemne mletú múku)
  • 100g trstinového cukru
  • 2 lyžičky prášku do pečiva (bezfosfátový prášok do pečiva)
  • štipku soli
  • 40g pravého masla
  • 100ml mlieka
  • 1 vajíčko (ak je na výber uprednostňujem zdravé vajíčka, čísla 0, alebo 1)
  • 1 lyžička vanilkového extraktu
  • 2 mrkvy

Ingrediencie na frosting:
  • 20g pravého masla
  • práškový cukor(ja rozmixujem trstinový) podľa chuti
  • 1 lyžičku vanilkového extraktu
  • 1 mäkký tvaroh
  • 1 syr lučina

Postup:
1. zmixujte múku, soľ, prášok do pečiva, cukor a maslo 
2. primiešajte do zmesi mlieko, vajíčko, vanilkový extrakt
3. po vymiešaní pridáme a ľahko zamiešame postrúhanú mrkvu
4. pečieme na 170 stupňoch, 20-25 minút
5. na frosting vymiešame maslo s práškovým cukrom
6. Pridáme lučinu, tvaroh a vanilkový extrakt  a dobre zmiešame
7. dáme stuhnúť do chladničky na hodinu a potom zdobíme vychladnuté cupcaky

xxx dobrú chuť:) xxx

1 komentár:

  1. Ja tak toto budem musieť vyskúšať. Vďaka za recept. Vyzerá to úplne skvele. Sama sa teraz snažím stravovať zdravo, takže sa teraz aj veľa snažím sama variť. Musím sa ale priznať, že nie vždy na to je úplne čas. Našťastie existuje aj plno reštaurácií, kde varí zdravo. Ja som si teraz napríklad veľmi zvykla objednávať jedlo cez https://www.foodpanda.sk. Tam majú skvelý výber reštaurácií.

    OdpovedaťOdstrániť

“Take care of your body. It’s the only place you have to live.” Jim Rohn


Vítam Vás na mojom blogu good-long-life.

Tento blog vznikol na základe mojej neustálej chuti dozvedať sa nové veci hlavne v oblasti zdravia a zdravého životného štýlu a keďže som nenašla platformu kde by boli takéto informácie pekne archivované rozhodla som sa že nebudem len hľadať ale sa aj s informáciami ktoré som našla deliť.

Preto ak Vás niečo zaujme dajte vedieť, ak by sme mali nájsť informácie o téme ktorá Vás zaujíma a ešte sme sa jej nevenovali ozvite sa a spoločne si môžeme urobiť malú databázu lepšieho života:)

Ďakujem vopred všetkým za každý koment, prečítanie článku alebo inej interakcie!

Nech je náš život krajší a hlavne zdravší :)