štvrtok 23. mája 2013

Rio fresh džús Jahoda Malina

Odkedy mám doma môj úžasný odšťavovač nezvyknem si šťavy kupovať, no na túto som raz náhodou natrafila a nebolo to zlé, i keď na čerstvú domácu to samozrejme nemá, ale aspoň žiadna chémia.

100% šťava s čerstvo lisovaného ovocia, bez farbív, sladidiel, umelých aróm, konzervantov, vody, cukru, lepku.

Obsahuje:
  • 4 x jahody
  • 3 x maliny
  • 1/2 x banán
  • 1/2 x pomaranč
  • 30 x hrozno

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

“Take care of your body. It’s the only place you have to live.” Jim Rohn


Vítam Vás na mojom blogu good-long-life.

Tento blog vznikol na základe mojej neustálej chuti dozvedať sa nové veci hlavne v oblasti zdravia a zdravého životného štýlu a keďže som nenašla platformu kde by boli takéto informácie pekne archivované rozhodla som sa že nebudem len hľadať ale sa aj s informáciami ktoré som našla deliť.

Preto ak Vás niečo zaujme dajte vedieť, ak by sme mali nájsť informácie o téme ktorá Vás zaujíma a ešte sme sa jej nevenovali ozvite sa a spoločne si môžeme urobiť malú databázu lepšieho života:)

Ďakujem vopred všetkým za každý koment, prečítanie článku alebo inej interakcie!

Nech je náš život krajší a hlavne zdravší :)